Sunday, January 9, 2011

Peaaegu nagu kodu

Oleme nüüd 2 päeva täiesti kodused olnud ja pojukest ravinud. Tulemus hakkas paistma alles eile õhtul, ehk siis 48 tundi pärast haiglaskäiku ja rohtude saamist. Jumal tänatud! Vaeseke vaevles kõrges palavikus ja oli ni plötu. Eile lõunal tõusis ka palavik korra päris kõrgele. Tomil oli südant pojale külmashokk teha, mina seda ei suudaks. Haiglas tehti ka külmashokki- hõõruti külmade rötikutega keha umbes 10-15 minutit. Poja pole just kõige suurem veesõber ja selline külm märg rätik oli talle eriti vastumeelne. Eile silus Tom teda jääkuubikutega. See on üsna tõhus tegevus, sest pool tundi hiljem oli laps jälle normaalne ja võttis isegi jalad alla. Magas öö kah tublisti ja nüüd vudib siin rõõmsalt mööda rõdutreppi ringi. Palavik pole rohkem tagasi tulnud õnneks.

Enne Phi Phile minekut andsime ära oma rendiauto. Tänaseks õnnestus mul sõbraliku hinna eest hankida uus. Kell 10-ks tuuakse meie koju. Oleme poodi need 2 päeva jala kõmpsinud. Päevasel ajal olen mina käinud ja kui õhtul miskit vajaka on jäänud, siis on tom ära käinud. Lähim pood on umbes 1 km kaugusel. Poesköik on üpris hea trenn. Kuna asume kõrgel möe otsas, siis tagasitee raske kotiga on üsna kurnav. Minul läks ühel hommikul nii hästi, et meie tore koristaja pakkus abivalmislt oma rollerit mulle. Olen küll rolluga sõitnud ja oskan, aga tema oma ma ei osand käimagi panna. Jumal tänatud, ma poleks vist tagasi ikkagi jõudnud sellega omalkäel. Liiklus on siin üsna hull ja möest ülestulekuks on eraldi nipid. Siin on mäkketõusuteed isegi järsemad kui 45 kraadi. Meie viimane hotell asus samuti möejalamil ja sinna oli tee tõusunurk vist lausa 69 kraadi- tõsiselt järsk tee. Pigem nagu redel juba. Ja sõida sealt siis autoga üles, või rolluga.

Eile õhtu olimeil äikesetorm ja vihm. Suurem äike meieni ei jõudnun, nägime vaid kuidas mäe taga sähvis. Vihma kallas küll nagu oavarrest. Hea värske õhk on väljas nüüd.

No comments:

Post a Comment