Saturday, December 25, 2010

Taimaad avastamas

Reisi blogi

21.dets

7.00 algas meie reis Tallinna bussijaamast. Sõitsime Lux Expressiga Riiga. Pambu oli tubli reisisell.

Väike tõrge oli bussi sisenemisel, kuna meil polnud lapsele piletit. Ei teadnud, et ka imiku eest, kes süles istub, tahetakse ka poole pileti raha. Kirjas seda ka kuskil polnud. Oleks pidanud pambu kotti peitma.

Riias, olime Radisson Blu hotellis, mis oli hullem peldik. Nime järgi preaks nagu mainekas hotell olema, aga tuba oli küll sügavast veneajast. Dushiruumis naeratas hallitus ja „radikast“ puhus ainult! Külma õhku. Kaebuse peale tõi remondimees meile poole sekundi jooksul radika. Teenindus vähemalt oli hea. Ja ka hommikusöök. Veetsime seal 2 ööd.

23.dets

8.50 Lendas meie lend Riiast Kiievisse. Lend kestis poolteist tundi. Pambu ei teinud õhkutõusmise ja maandumise peale teist nägugi. Ainus asi mille üle ta kurtis, oli kitsikus. Ta on alles avastanud oma toredad jallud ja tahab neid igal juhul kasutada.

Kiievi lennujaam on veel sügavamast veneajast kui radissoni hotell. Nad peaks ühinema kuidagi-sobiksid ideaalselt!

Istrusime lootusrikkal ja rõõmustasime, et lendude vahe on ainult 2,5 tundi. Kahjuks sel hetkel me veel ei teadnud, et neil oli koma vales kohas....praeguseks hetkeks oleme siin juba 12 tundi istunud.

Lapsed karjuvad, emad on meeleheitel, mehed on vihased ja üleüldse on ainult mornid näod.

Meie poju oli tubli matkasell, harjutas kõndimist terve päeva. Me muusjaga kordamööda olime ta tugiisikud, sest ta päris üksi veel jalutada ei taha. Aga tänase päeva jooksul on areng olnud märgatav. Ta astub üha julgemalt ja seisab kenasti ise püsti juba.

Aga meie toredast Aeroswitist siis niipalju, et väljalend pidi olema 14.00. 13.30 kogunes pikk saba Gate 3 taha, kus ilutses kiri „Bankok“. Ühel kenal hetkel muutus kiri „ Frankfurt´iks“. Hämming! Terve saba jooksis ummisjalu infotahvli poole, et teada saada, mis toimub.Infot polnud. Keegi midagi ka valjuhääldist ei öelnud. Inimesed seisid nõutud nägudega. Mingi hetk ilmus siis kiri, et väljumine 15.00. Imelik, et keegi nagu midagi ei öelnud, vabandusest rääkimata. Ja nii lükati lende edasi iga tund kuni kell 19.00 öeldi, et eeldatav departure on 00.00. ni ilahe! Tülpinud titemammad oleks tahtnud aknast alla hüpata-selline masendus peegeldus nende näost kõrvulukustava kisa saatel. Ega jah kõigil pole sellist väikset vaikset inglikest nagu meil!

Poja jäi kell 20ilusti ööunne ja tudis paar tundi, kuni meid suunati lennujaama töötaja poolt mugavasse vip salongi. Selle privileegi teenisid kõik väikelaste vanemad. Kurb on see, et mõni laps oli end juba tüdimusest ja näljas või millestiganes hingetuks karjunud. Miks seda varem ei tehtud?

Korraldus on täielik 0 siin. Maailma kõige kohutavam lennujaam kõige kohutavama teenindusega!

Siin on ainult lõhnapoed. Il mselt haisukottidele, kes siin mitu päeva mädanevad ja oma lennukit ootavad.

Süüa ka kuskilt ei saa. Lennujaam on sama väike nagu me tagaõu Lastekodu tänavas. Siin on küll kaks kohvikut, ksut saab kõiksugu alkoholi, aga söögiks on pakutud ainult kartulikrõpsud ja mingid kuivand võileivad. Kell 21.00 jagas aeroswit meile lohutuseks mingid toidupakid. Ma arvan, et mu armas sõjardist vend nimetaks seda Nato pakiks. Karbike kartulipudru ja kalasoustiga osutus ka tünniks, sest karp mis tundus putru täis olema, oli tegelikult keskelt kõrgendusega. Võtsin esimese ampsu ja rõõmustasin järjekordse tünga üle. Närisin kuklit ja rõõmustasin, et musike sai vähemalt poja eest ka selle humanitaarabi paki ja 2 ampsu rohkem lobi. Kompvek, mis magustoiduks oli, oli vähemalt tasemel. Kuigi minu penskarihammaste jaoks liiga kõva. Ahjaa-salatiks olid herned. Ilmselt Aeroswit loodab reisijatest nii lahti saada, et need herneste peale ennast siit minema peeretavad.

No hetkel pikutan vähemalt soojas ruumis ja pehmel diivanil. Tundub olema vastremonditud ruum. Siin on isegi nii puhas, et poja saab rahus askeldada ringi. Ta ööuni sai 2 tunniga läbi täna. Vähemalt ta ei röögi, nagu enamus siin. Lubatud väljalennuni on 1 tund. Jas teateid tuleb iga 5 mindi takka, et hilineb lend Tel avivi, Vilniusse ja eitea veel kuhu. Tundub et Aeroswiti lennukid on järsku katki kõik. Ma arvan, et meeskond on tegelikult jõule pidamas ja pole kedagi lennuki rooli panna.

Igaljuhul häid jõule meile! Sõime tüngakarbist putru ja närisime herneid peale-iga hernes teeb paugu!